Vedoucí správního oddělení
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Zodpovědnost za agendu registru smluv
- Uveřejňování objednávek a smluv v Registru smluv
- Zodpovědnost za chod pokladny/podatelny
- Koordinátor spisové a archivní služby příspěvkové organizace
- Příprava a průběh skartačního řízení
- Předarchivní a archivní péče o dokumenty
- Vedení menšího týmu zaměstnanců
Jakou o Vás máme představu?
- VOŠ nebo VŠ vzdělání
- Zodpovědnost, spolehlivost, systematičnost, pečlivost, loajalita
- Výborné komunikační dovednosti
- Ochota učit se novým věcem
- Znalost práce na PC na uživatelské úrovni (MS Word, MS Excel, Outlook)
- Výhodou praktická znalost programu Helios a elektronického systému spisové služby
- Výhodou znalost zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv a zákona č. 499/2004 Sb., zákon o archivnictví a spisové službě
- Výhodou nikoli však podmínkou je zkušenost s uveřejňováním smluv v Registru smluv
Co můžete u nás očekávat?
- Perspektivní a zajímavou práci na hlavní pracovní poměr u stabilního zaměstnavatele
- Zajímavé platové ohodnocení
- Částečná možnost práce na home office
- Flexibilní pracovní dobu
Nabízíme řadu zaměstnaneckých benefitů a výhod
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní zdravotního volna (sick days)
- Příspěvek na stravování (stravenkový paušál nebo stravenky)
- Příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní pojištění, dlouhodobé investiční produkty, pojištění dlouhodobé péče
- Odměny při životních jubileích
- Osobní konto zaměstnance, ze kterého možno jednorázově čerpat příspěvek na dovolenou, dětské tábory, kulturu, vitamíny, brýle (čočky)
- Očkování proti chřipce
- Knihovna, půjčovna sportovního inventáře
- Vlastní rekreační zařízení v Jizerských horách
Nástup možný ihned nebo dohodou.
V případě zájmu zašlete motivační dopis a profesní CV na e-mail: michal.tuma@uhkt.cz