Menu
ÚHKT

Vedoucí správního oddělení

Jaká bude Vaše náplň práce?

  • Zodpovědnost za agendu registru smluv
  • Uveřejňování objednávek a smluv v Registru smluv
  • Zodpovědnost za chod pokladny/podatelny
  • Koordinátor spisové a archivní služby příspěvkové organizace
  • Příprava a průběh skartačního řízení
  • Předarchivní a archivní péče o dokumenty
  • Vedení menšího týmu zaměstnanců

 

Jakou o Vás máme představu?

  • VOŠ nebo VŠ vzdělání
  • Zodpovědnost, spolehlivost, systematičnost, pečlivost, loajalita
  • Výborné komunikační dovednosti
  • Ochota učit se novým věcem
  • Znalost práce na PC na uživatelské úrovni (MS Word, MS Excel, Outlook)
  • Výhodou praktická znalost programu Helios a elektronického systému spisové služby
  • Výhodou znalost zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv a zákona č. 499/2004 Sb., zákon o archivnictví a spisové službě
  • Výhodou nikoli však podmínkou je zkušenost s uveřejňováním smluv v Registru smluv

 

Co můžete u nás očekávat? 

  • Perspektivní a zajímavou práci na hlavní pracovní poměr u stabilního zaměstnavatele
  • Zajímavé platové ohodnocení
  • Částečná možnost práce na home office
  • Flexibilní pracovní dobu

Nabízíme řadu zaměstnaneckých benefitů a výhod   

  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní zdravotního volna (sick days)
  • Příspěvek na stravování (stravenkový paušál nebo stravenky)
  • Příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní pojištění, dlouhodobé investiční produkty, pojištění dlouhodobé péče
  • Odměny při životních jubileích
  • Osobní konto zaměstnance, ze kterého možno jednorázově čerpat příspěvek na dovolenou, dětské tábory, kulturu, vitamíny, brýle (čočky)
  • Očkování proti chřipce
  • Knihovna, půjčovna sportovního inventáře
  • Vlastní rekreační zařízení v Jizerských horách

Nástup možný ihned nebo dohodou.

V případě zájmu zašlete motivační dopis a profesní CV na e-mail: michal.tuma@uhkt.cz