Menu
ÚHKT

Obchodní referent

ÚHKT Praha přijme obchodního referenta

Jaká bude Vaše náplň práce?

- Komplexní zajištění dílčí a podpůrné obchodní činnosti pro jednotlivé úseky v ÚHKT.

Jakou o Vás máme představu?

  • zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, bezúhonnost;
  • logické myšlení, schopnost vyhledávat informace;
  • organizační a komunikační schopnosti, týmová spolupráce, loajalita; 
  • znalost práce na PC na vyšší uživatelské úrovni (MS Word, MS Excel, Outlook);
  • výhodou je praxe ve zdravotnictví, znalost zdravotnického materiálu, ale není podmínkou; 
  • orientace v elektronickém systému Helios výhodou;

 

Co bude Vaší pracovní náplní? 

  • průzkum a analýza trhu;
  • komplexní administrace veřejných zakázek malého rozsahu;
  • příprava technických specifikací ve spolupráci s odbornými odděleními;
  • vystavování objednávek, jejich kontrola a plnění, následná evidence a kontrola faktur, dodacích lhůt či případná reklamace;
  • komunikace s dodavateli;
  • dodržování platné legislativy a vnitřních předpisů nemocnice.

 

Nabízíme řadu zaměstnaneckých benefitů a výhod   

  • 5 týdnů dovolené;
  • 5 dní zdravotního volna (sick days);
  • Příspěvek na stravování (stravenkový paušál i stravenky);
  • Příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní pojištění, dlouhodobé investiční produkty, pojištění dlouhodobé péče;
  • Odměny při životních jubileích;
  • Osobní konto zaměstnance, ze kterého možno jednorázově čerpat příspěvek na dovolenou, dětské tábory, kulturu, vitamíny, brýle (čočky);
  • Očkování proti chřipce;
  • Pořádání dětských táborů včetně příspěvku na tábor
  • Fotokroužek, knihovna, půjčovna sportovního inventáře;
  • Vlastní rekreační zařízení v Jizerských horách;

Nástup od ihned nebo dohodou

V případě zájmu zašlete profesní CV na e-mail: hana.muchova@uhkt.cz