Menu
ÚHKT

Administrativní pracovník do lékárny

Jaká bude Vaše náplň práce?

  • Zajišťování administrativních činností spojených s lékárenskou problematikou
  • Zpracování prvotních dokladů ve všech agendách-banka, pokladna, platby kartou, zúčtování provozních záloh, došlé a vystavené faktury,  evidence a zúčtování opravných daňových  dokladů, interní doklady, fakturace pro zdrav. pojišťovny, ostatní administrativa (personální a spisová evidence atp.)
  • Pracovní úvazek 1,0 jednosměnný provoz

 

Jakou o Vás máme představu?

  • Minimální vzdělání SŠ
  • Orientace ve zdravotnickém provozu, absolvování kurzu “Administrativní pracovník ve zdravotnictví“ nebo praxe v lékárně výhodou
  • Znalost daňových, účetních předpisů a podvojného účetnictví
  • Bezúhonnost (výpis z rejstříku trestů)
  • Znalost práce na PC v MS Office (Excel, Word, Outlook), znalost programů Helios a Lekis výhodou
  • Zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, flexibilita, aktivní přístup k úkolům, slušné vystupování a komunikativnost, emoční vyrovnanost, loajalita a spolupráce s ostatními zaměstnanci ústavu

Co můžete u nás očekávat? 

  • Perspektivní a zajímavou práci na hlavní pracovní poměr u stabilního zaměstnavatele
  • Zajímavé platové ohodnocení

 

Nabízíme řadu zaměstnaneckých benefitů a výhod   

  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní zdravotního volna (sick days)
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na stravování (stravenkový paušál nebo stravenky)
  • Příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové připojištění a soukromé životní pojištění
  • Odměny při životních jubileích
  • Příspěvek na dovolenou a příspěvek na letní i zimní dětskou rekreaci (tábory)
  • Očkování proti chřipce
  • Fotokroužek, knihovna, půjčovna sportovního inventáře
  • Vlastní rekreační zařízení v Jizerských horách

 

 

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Kontaktní osoba: martina.lisa@uhkt.cz  

PharmDr. Martina Lisá, Ph.D., MBA – vedoucí lékárník